پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261834
امروز دشمن مي‌خواهد همبستگي اجتماعي را در ميان آحاد ملت از بين ببرد
تاریخ انتشار : 1402/04/14 13:26:23
نمایش : 365
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان برنامه‌هاي اجرايي در دهه امامت و ولايت را در راستاي تبيين پيام غدير عنوان کرد و گفت: اين برنامه‌ها موجب استحکام و تقويت همبستگي اجتماعي است.
به مناسبت فرارسيدن دهه امامت و ولايت عليرضا عربي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با  خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار عنوان کرد: و در نظام انديشه اسلامي ولايت يک طول و يک عرضي دارد که بايد به هر دو بعد آن پرداخته شود. طول ولايت همان آيه ولايت است که در قرآن کريم آمده است : يکي از روشن‏ترين دلايل امامت بلافصل علي عليه‌السلام است. اما بعد ديگر ولايت يا همان عرض ولايت به‌واقع همان همبستگي اجتماعي است و بيانگر وظيفه‌اي است که ما نسبت به يکديگر داريم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در ادامه عنوان کرد: ما نسبت به يکديگر ولايت داريم در نظام ديني مرد خانه نسبت به همسر و بلعکس و .... نسبت به يکديگر ولايت دارند و اين ولايت‌ها موجبات همبستگي اجتماعي را فراهم مي‌کند. اين مورد مرا ياد سخن شهيد بزرگوار سپهبد حاج قاسم سليماني مي‌اندازد که مي‌فرمود حتي آن دختر بدحجاب و بي‌حجاب هم دختر ماست و ما نمي‌توانيم او را طرد و اخراج کنيم.

وي بيان داشت: کارهاي فرهنگي که انجام مي‌دهيم، کارهايي نظير محروميت‌زدايي‌ها و کمک‌هاي معيشتي ، اردوهاي جهادي و...  همه باعث مي‌شود تا اين همبستگي اجتماعي بيشتر شود و بدانيم که دشمن هم‌اکنون دقيقاً همين هم‌بستگي را هدف گرفته و به دنبال ايجاد شکاف بين مردم و حکومت، مردم با سپاه و بسيج و حتي ايجاد دوقطبي‌ها و چندقطبي‌هاي کاذب بين خود مردم در اجتماع است. پس ما بايد مراقب باشيم.

وي گفت: همين دهه امامت و ولايت بهترين فرصت براي تبيين حقايق غدير و ولايت و همچنين تلاش در جهت ايجاد همبستگي اجتماعي است لذا در همين راستا پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج تلاش مي‌کنند تا با اجراي برنامه‌هاي تبييني و تربيتي و برنامه‌هايي نظير برگزاري نمايشگاه‌ها برقراري دعاهاي ندبه در اماکن خاص نظير امامزاده‌ها و در کنار قبور شهدا و همچنين طبخ و توزيع غذاهاي نذري و ... در جامعه ضمن بيان پيام غدير همبستگي اجتماعي و اتحاد را بالا ببرند و نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي کنند.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html